Deseta Ljetna liga C++/Python, 3. i 4. kolo u subotu i nedjelju

Deseta Ljetna liga C++/Python, 3. i 4. kolo u subotu i nedjelju

28.09.2018.

Treće i četvrto kolo ovogodišnje ljetne lige je spremno, a sudionici su naši članovi s pozivnicom za natjecanje, učenici razredne nastave i osnovnih škola te učenici srednjih škola.

Srednjoškolci se natječu u redovitoj kategoriji i kategoriji "Izazov ROUTE 66", a pobjednik izazova dobiva i posebnu nagradu.

Ljestvica  poretka tvori se po razredima, za sve razrede u kojima su prijavljeni natjecatelji.

Svako kolo ima po 6 zadatka, a vrijeme rješavanja je 150 minuta za sve natjecatelje.

Iznimka su natjecatelji u kategoriji 'Izazov ROUTE 66'. Njihovo dopušteno vrijeme rješavanja je 66 minuta, s tolerancijom od 1/6 (11) koju mogu zatražiti dvaput u četiri kola. Izazovni natjecatelji imaju mogućnost osvojiti tortu ili ogromnu tortu XXXL, ukoliko zajedničkim snaga osvoje 6 ili više 100%-tnih rezultata. Izazovni natjecatelji radit će u "full response" režimu. 

Raspored održavanja lige je slijedeći:
- 1. kolo, subota    22.9. u 17 sati                START:  17:30
- 2. kolo, nedjelja  23.9. u 17 sati                START:  17:30
- 3. kolo, subota   29.9. u 17 sati                 START:  17:30
- 4. kolo, nedjelja  30.9. u 17 sati                START: 17:30
 
Neki natjecatelji su zamolili i dobili zamjenski termin, a jedan natjecatelj će prva dva kola rješavati u Islandu.

Prijava će biti moguća sat vremena prije starta, kao i u prethodna dva kola. Eventualne probleme s prijavama, gubitak zaporke i slično javite se tehničkom voditelju (0914846375). Početak natjecanja će tehnički voditelji upisati u ovu obavijest (START).

UPUTE:

Prijavljenici neka se pola sata prije početka jave porukom "SPREMAN" na e-mail adresu natjecanja  

Zadacima se pristupa putem sustava ZRSovih natjecanja na ljetna-liga.zrs.hr, te se tamo nakon prijave odabire aktualno kolo.

Za natjecanje nije potrebno preuzimati Client Helper, dovoljno je zakvačiti "Omogući ručni upload" u žutom okviru. Rješenja zadataka (*.py, *.cpp) se tada dostavljaju ručnim upload-om (stupac "Datoteka" u tablici zadataka/rješenja). Time se rješenja šalju na automatsku evaluaciju i bodovanje.

Rješavanje traje 150 minuta.

Predaja rješenja se vrši tijekom natjecanja putem sustava, koristeći opciju „ručno slanje rješenja“, koja omogućava ručno pronalaženje i predavanje rješenja sustavu. Ne zaboraviti: poslati samo datoteke koje sadrže kod, a ne izvršne datoteke.

Po završetku natjecanja rješenja treba poslati i putem e-maila na adresu natjecanja; .

U slučaju pitanja, upotrijebite chat sustav na e-mail adresi natjecanja ili zovite na dežurne telefone. Dežurni šef natjecanja je dostupan putem e-maila na telefon 0997547120. Eventualne probleme u radu sustava molimo da žurno prijavite na telefone 0914846379 i 0914846375.

 

NAPOMENA:

Zbog održavanja natjecanja radionice u domu tehnike nakon 14:30 se otkazuju!

  

IZDVOJILI SMO

Za odgovore o tome kako se dakle stvaraju centri izvrsnosti poput ovog, morali smo zagrepsti dublje i postaviti nekoliko ključnih pitanja tajniku koji o tome zna najbolje. Kaže za sebe da više voli raditi nego govoriti i da ga se ne može vidjeti na dodjelama medalja...
  

ZANIMLJIVOSTI

Ivan Krstić je prvi čovjek računalne sigurnosti u Apple-u, početkom stoljeća bio je član Saveza, a da je osobit i neponovljiv znali smo odmah...
Zagrebački računalni savez - Sva prava pridržana | Objave portala nije dozvoljeno prenositi bez prethodnog odobrenja Saveza.